bijna...... - Reisverslag uit Reeuwijk, Nederland van Gerard Marja - WaarBenJij.nu bijna...... - Reisverslag uit Reeuwijk, Nederland van Gerard Marja - WaarBenJij.nu

bijna......

Door: gerard en marja

Blijf op de hoogte en volg Gerard

12 Januari 2015 | Nederland, Reeuwijk

Een jaar geleden besloten we dat het Thailand en Maleisie zou worden i.pv. het oorspronkelijke plan van Porto naar huis. Beetje warmer, beetje verder.

Ingetapete (?) fietsen en tassen staan al in het bagagadepot van Schiphol. Wij slapen nu bij Maarten in Leiden. Nog even genieten van stad, wind en regen. De dagen zouden al moeten lengen, maar dat is vandaag niet echt zichtbaar.
Als wij terugkomen is het hier al zomertijd! Wow!

Wat een mooi afscheid hadden we, eerst van Bosman&Vos, toen de borrel met familie en vrienden en vrijdag afscheid van Tekst en Context. En nu wensen we jullie alle goeds in Nederland. We houden jullie op de hoogte van onze ervaringen. De reis naar het onbekende. Geen idee wat er op ons pad komt.We zien wel en dat is zo heerlijk!!

• 12 Januari 2015 - 20:43

Frans Bosman:

Moet me nog even inhouden met commentaar, ze zijn nog niet weg. Hebben zelfs al vertraging morgen. ;)

• 12 Januari 2015 - 22:59

Loek:

Een mooi markeringspunt na een leven lang intensief en gepassioneerd werken!
    3 maanden geen werkstress, grote verantwoordelijkheid en deadlines..........Geniet van deze prachtige reis, jezelf en elkaar! Slaap lekker in Leiden, goeie vlucht en een mooie start in Chang Mai! Liefs van Annelies en Loek

• 13 Januari 2015 - 00:07

Wolter:

Hallo lieve mensen,
    Een hele goede tocht toegewenst met vele genietmomenten en weinig zadelpijn.
    Conny en ik gaan jullie op de voet volgen.
    Alle goeds,
    Wolter

• 13 Januari 2015 - 09:20

Frank En Nanny:

Lieve Marja en Gerard,
    Nogmaals een hele fijne en vooral (ont)spannende vakantie gewenst van ons allemaal. Geniet ervan.
    Veel liefs X

• 13 Januari 2015 - 09:34

Odette De Ridder:

Hallo Marja en Gerard,

Het is nu echt begonnen! Een goede reis gewenst en ik kan niet wachten om jullie belevenissen te mogen lezen.

Groetjes,

Odette

• 13 Januari 2015 - 12:30

Eric Lemstra :

Beste Gerard en Marja,

Een mooi gezegde is "als je weet los te laten heb je twee handen om te gebruiken". Dat loslaten is nu begonnen, maar ik zou wel de handen gebruiken om je stuur goed vast te houden. Heel veel plezier en geniet van de reis!