Nog een maandje.... - Reisverslag uit Reeuwijk, Nederland van Gerard Marja - WaarBenJij.nu Nog een maandje.... - Reisverslag uit Reeuwijk, Nederland van Gerard Marja - WaarBenJij.nu

Nog een maandje....

Door: Gerard en Marja

Blijf op de hoogte en volg Gerard

13 December 2014 | Nederland, Reeuwijk

13 december, een koude oer-Hollandse winterdag. Net samen naar Gouda gelopen en nog een extra fietsbroek aangeschaft.

Nog precies één maand en we vliegen naar Chiang Mai, de start van onze fietstocht van drie maanden dwars door Thailand en Maleisië naar Singapore.
Volgende week nog even naar de Vakantiefietser in Amsterdam, fietsen laten nakijken en een vlieghoes aanschaffen.

In de komende dagen nog een paar inentingen voor Hepatitis B en Rabiës (voor bijtende honden, vleermuizen of apen:), maar verder alle tijd voor knusse feestdagen en een nieuwjaarsborrel met vrienden en familie.

En dan......

• 14 December 2014 - 11:21

Frans Bosman:

Het aftellen is begonnen, nog maar 30 nachtjes slapen.

• 27 December 2014 - 13:31

Wolter:

Klaar voor de volgende ronde...veel plezier zonder teveel zadelpijn :)
    Wij volgen jullie op de hielen!

• 08 Januari 2015 - 09:45

Willy:

Hoi Gerard,
    Wat een heerlijk vooruitzicht. Gaan jullie de route volgen van AWOL?
    Ik heb zelf ook al diverse lange afstanden in Azië gefietst, o.a. van Bangkok naar Saigon.
    Ik wens jullie een hele fijne tijd, gaat zeker lukken!